Glasögon.

Har hämtat ut mina glasögon idag. Det känns jättebra och jag ser så mycket bättre.

Arvid kan inte haft nån inflamtion för idag syntes det ingeting mer än att han är lite röd på ögonvitan i ena ögat mot kanten. Så han har säkert fått nå skräp i det eller så. Så idag har han varit och lekt på dagis en sväng.Och dom på dagis trodde inte heller det när dom såg ögat.

Jag passade på och baka lite och idag fick det bli Havre & Vit chokladkakor och någon lemon curd kaka som man ska skära i bitar men den blev nog inte som den skulle så jag frös in den och så får man skära den biten man vill ha själv =)

Det fick bli en vända till Ikea också då, det fick bli en vit Hemnes byrå till.
Så den ska väl komma på plats nån dag så jag får någon ordning.

Kommentarer
Postat av: sara

tycker du ska lägga ut recept på allt du bakar.. såg på facebook o allt låter såååå gott! :)

2011-11-16 @ 22:37:37
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0