Söndag

Det händer inte allt för mkt den helg jag jobbar natt. Utan tiden spenderas mest hemma med familjen. Och det gillas, för Peter och jag jobbar om varandra nästan hela tiden. Och denna period skulle det sätt ut så här om inte jag var ledig förra helgen

J: 2 nätter
P: 5 nätter
J: 3 nätter
P: 5 em skift
P: 12-timmars helg
J: 2 nätter

Allt efter varandra.
Så vi ses ju inte allt för mkt.
Får se hur länge man orkar ha det så för våra nätter, em veckan och 12 timmar helgen kommer alltid att ligga så efter varandra. Visst är det skönt med egentid men jag gillar att hitta på saker med min familj meeen det blir väldigt sällan.
Jag ska inte klaga heller kanske för jag har ju ett jobb och gå till iaf, och jag kan nog byta bort mina nätter om det skulle vara så, men då jobbar jag delade turer, kvällar och långa fm på helgerna istället så.

Nog om det nu.

Nu ska vi ta och äta lite Taco/fajita/tortilla lassange.

Och Saade vann igår vilket jag också trodde, men jag hade gärnat haft Danny som segrare också.
Kan man inte få skicka 2 bidrag ;P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Såå skönt så, du anar inte! Jadu vet inte vad det blir för jobb, kan bli precis vad som helst...bara man inte kör bil i tjänsten, det är för migränen egentligen inte själva graviditeten..men eftersom jag inte kan ta medicinen.

2011-03-14 @ 20:31:54
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0