Ont i närvknuten

Det känns som en stor klump i magen/i mellangärdet. Det suger i magen, och oron börjar ta över. Tårarna kommer oftare och oftare. Så fort jag är för mig jsälv kommer tårarna. Jag är nervös, grymt nervös över fredagen. Jag hoppas att jag kommer klara av den dagen utan att bryta ihop totalt........................




Jag ska lämna Arvid på dagis om 2 timmar sen lär jag in till Sandviken och beställa tårta, luncha med Mamma, gå förbi frissan och visa mig och så hinna med en akuttid hos Tandläkaren då min förbannade jäkla tråd bakom tänderna lossnat igen, fast denna gång i andra ändan. Sen ska jag iväg och jobba ett em skift.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom ihåg att vi alla står bakom dig o att vi finns för dig till tusen procent! Du är stark, o släpp fram alla tårar som finns, det är bara bra. Efter fredag kanske lie släpper o ni kan börja sörja på ett helt annat sätt! Kram vännen

2011-03-01 @ 14:03:29
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja men vännen då får du bryta ihop totalt. Vem ska säga nått om det? Det är din pappa och det kan ingen ta ifrån dig. Dom flesta människorna som är på begravningen har ingen aning vad du går igenom. Jag tycker du varit fruktansvärt stark iaf. Som Sandra säger, vi sitter några rader bak vare sig du gråter,skrattar eller skriker. Vi finns alltid där dyngnet runt. Älskar dig <3

2011-03-02 @ 21:57:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0