Mellofinal

Ida har det varit strålande väder. Arvid och Peter har varit ute halva dan och grillat korv och åkt pulka medans jag har sovit bort halva dan. Nu håller jag på snaskar på lite götta och laddar inför att åka iväg och jobba natt nr 2.  Jag förstår inte hur jag kan ha lagt in och jobba när det är Melodifestivalfinal ?!?! Jag börjar kl 21 också, MITT i alltihopa, lär åka strax efter 20 och när jag kommer till jobbet är det bara att sätta fart och jobba. Men ska försöka få en glimt av den sista kvarten iaf om det är lungt vill säga. Vi håller tummarna för det.


Hur som hellst så tror jag att Danny eller Saade vinner.
Och jag hoppas att det blir någon av dom också.



Fast det skulle vara ganska roligt om Sara Varga vinner också för då ska Therese spring naken genom stan, det har hon svurit på =)
Och det kan ju bli en upplevelse ;P

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, jaa och det var väl en jävla tur att hon inte vann :) Men synd att inte Danny vann....

2011-03-13 @ 11:46:02
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0