Lördag & Söndag

Igår tog jag och Arvid en vända till Gävle för att inhandla 2 presenter och så blev det en mössa åt Arvid. Vi åt jättegod Pasta på Nian och där råkade jag snubbla till och sätta mig lite halvt på Mammas paket som var i 439676 bitar när hon öppnade det =( Det får bli en ny vända till Village helt enkelt.

Arvid var ju på Linnéas 4 års kalas, där mumsa dom som aldrig förr. Pannkakstårta, kakor, chips och så var det ju självklart fiskedamm där dom fick en varsin godispåse. Efter det så tog vi nästa kalas hos Mamma. Peter och min bror joina oss senare så vi tog och beställde mat från Malaysian. Och det är alltid lika gått. Iofs så beställer jag samma sak nästan varje gång, Sambal Kyckling med cashewnötter det är Lizette som lärt mig äta det =)
Grymt gott är det iaf.

Vid 19 tiden igår kväll drog vi oss hemmåt och redan 21.40 gick jag och la mig för jag var så trött. Vid 1 tiden vaknade Arvid och var så ledsen och han var tokförkyld så han fick sova med oss sen.


Så idag blir det en hemmdag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0