Händelserik helg

Jag går tillbaka till Torsdagen först då jag var till frissan och klippte mig, blev bra nöjd, även fast det inte blev som Kylies frippa =) Efter det så tog vi oss ner på stan, jag, Mamma, Micke, Peter & Arvid för att köpa kostymer åt herrarna. Mamma var så snäll och betalde åt båda två. Tack snälla för det.

Sen tog jag och Mamma och åkte mot Valbo för att förösöka hitta något att ha på sig. Det blev en svart skjortklänning från H&M för mig och hittade jag en toksnygg Kappa som jag sukta efter. Mamma som är den bästa tyckte det blev så billigt hos frissan att jag fick den med. Tack tack tack.

Kvällen avslutades med Tacos hemma hos Peter´s Mamma med min familj och nästan hela Peters släkt, tror vi var runt en 25 st iaf. Trevligt trevligt.


På fredagen var det dags för Pappas begravning, och det var så otroligt fint. Alla dessa blommor som var otroligt fina. Och musiken och alla goa människor som kom och tog farväl av Pappa. Alla gåvor som hade skänkts, mesta dels till Min Stora Dag som vi vela.

Och jag tyckte det gick så himla bra, självklart var det jobbigt men jag blev förvånad själv att jag inte grät mer, men det var jobbigt och se min Farmor, hon var helt knäckt. Och så Mamma, och min bror bara skakade. Jag kände på nått sätt att jag lär försöka vara stark för oss allihopa. Men jag tror att jag är lite blockad på nå vänster, men det kommer väl att släppa nån dag och då brister det väl totalt.

På kvällen blev det mindre roligt, jag började må så jäkla illa och fick springa på toa och trodde lätt att jag åkte på magsjuka. Vaknade upp på lördagen pigg, tills jag åt frukost då mådde jag så jäkla dåligt igen. Jag tog mig in till Sandviken för att handla iaf och hämta Arvid och fick i mig lite mat i magen så blev jag jättepigg igen.

Och så tyckte jag hört att alla skulle ut denna helg och jag var bra sugen, men velade fram och tillbaka. Men till slut bestämde jag mig för att åka till Therese och dricka vin och så kom även Louise och vi åkte vidare ner till Bruket till Jenny. Trevligt som tusan var det och vi 12 pallrade jag och Martina iväg före dom andra till Lobby/Living Room och gick in och dansade tills kl slog 02.00
Hur roligt som hellst hade vi det, tack alla som var med.

Nu är novellen snart slut =)

Dagen har spenderats på Viking ett par timmar med Elin, Therese och Fia god mat och en massa läsk. Konstigt att man är så törstig fast man drack så mkt igår?!?=P

Ikväll blir det soffan med mig själv när Peter åkt till jobbet och Arvid lagt sig, Solsidan och en massa götta.

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja det var riktigt roligt! jag hade fan träniningsvärk på söndan av allt dansande! Hur mådde din hals? Shit vilken bra musik det var =)

2011-03-08 @ 21:17:07
Postat av: Fia

Hur bra som hellst var det och roligt =)

Min hals var prima dan efter, ;)

2011-03-09 @ 20:49:52
URL: http://fiaf86.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0