Ge mig vår, NU!

Jag vill ha vår nu, bort med all trök snö, fram med gräsmattan och solen och värmen.

Jag vill börja göra i odning på altanen. Den ska snickras klar, vilket jag överlämmnar till karln. Den ska målas också, och det är inte lite som ska målas, golvet ska oljas in.

Sen till det roligaste ut av allt, alla fina blommor som ska planteras. Och då måste jag ha en massa fina krukor, och jag vill göra en bänk osv osv osv jag kan hålla på i evigeher för det är så mycket jag vill köpa och göra. Men man är ju tvärr inte miljonär så man kan få allt.




Så jag tror jag lär sluta kolla runt på en massa fint, för våren verkar ju inte komma i morgon precis.


Nu dags för middagslagning.


Kommentarer
Postat av: Louise

Kom hit här är det vår :)

2011-03-29 @ 22:23:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0