En sömnlös natt...

Tack Angelica för din omtanke men det var en väldigt impulsiv händelse, klick klick och sen några lappar fattigare och ett paket på väg ;)


Annars så var min son vääääääldigt billig natten som var.
Han vaknade vid 22.30 och sista gången jag kolla på klockan visade den 01.30 och då var han fortfarande vaken. Han vill inte sova i sin säng heller. Utan han ska ligga mellan oss vilket jag inte riktigt går med på då han näst intill aldrig gjort det förut.
Efter många suckar, arga blickar och stånkar och stönar att varken jag eller Peter fick nån sömn så la sig Peter på soffan och Arvid tog hans plats i sängen och vi fick oss få timmars sömn, 4.45 ringde först Peters klocka och 1 timme senare var det dags för min.
Arvid fick jag "släpa" ur sängen 6.30 och då var han ju inte på sitt bästa humör precis =)
Det blev en middagslur på dagis, han gick till och med tidigare från matbordet för ögonen gick i kors på han.
Och ikväll efter duschen tog det ca 2 min för honom att somna och jag håller alla tummar och tår att han sover HELA natten och att han stannar i sin säng ;)

Men hur många sömlösa nätter man än har så älskar jag min finaste och underbaraste unge mer än nånting annat.



Världens finaste.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0