Feberfri

Arvid la sig igår med 40 grader och vaknar upp i morse helt feberfri, hur skönt som hellst. Så vi håller tummarna på att det inte kommer tillbaka under em/kvällen.

Så i morgon annars blir det jobb och dagis. 3 skift kvar sen 4 veckors semester. Så om ni funderar vart solen och värmen tagit vägen så kommer det komma tillbaka när jag går på semester ;P
'


Det känns som om vi ska hinna med 1 miljon saker på semestern. Hellst vill jag att allt ska ske nu på en gång, men det är lättare sagt en gjort.
Om jag ändå hade vågat kört med släpvagn och kunna bära tunga saker hade jag inte behövt varit så beroende av Peter.
Sen så vill vi väl ut och fara på något också.

Kommentarer
Postat av: thyran

Jamen tack! :)

Har tyckt om de namnet länge så va bara tur att Marcus också gillade det.



Bara att dyka upp det och du får lust :) Grannen ska också ha loppis samma helg så de finns väl lite att kika på.



Gillade inte heller att köra med släpvagn förut men nu går det bra, den hänger ju liksom med bara å man kör som vanligt :)

Värre å backa å ha sig på nå trångt ställe.

2011-07-18 @ 21:57:59
URL: http://thyran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0