En sjuk Arvid

Igår hann jag bara jobba 2 timmar innan Peter ringde och sa att Arvid hade gått från en pigg kille till en väääldigt dålig kille. Febern bara steg han grina och skrek hela tiden, vela inte sova, sa att han hade ont i magen och tog sig för ansiktet osv. Så både jag och Peter var oroliga på olika håll så det känndes bäst att åka hem. Mammahjärtat kunde inte jobba vidare när man hör att han bara är ledsen och skriker efter Mamma.

Så natten har varit lång och vi har varit vaken mycket och försökt trösta Arvid som bara gråtit.

Nu har vi klivit upp för dagen och Arvid ligger på soffan och är inte kaxig kan jag säga =/ temepen stannade på 40,1 så han kokar stackarn.

Så idag blir det soffmys heeela dan men min lillkille.

Kommentarer
Postat av: sara

men stackarn:( va jobbigt för honom, och er oxå.. hoppas han blir bra snabbt igen!

2011-07-17 @ 10:13:53
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Elin

Stackars liten, hoppas han kryar på sig snabbt.



Vi har handlat mest 56 men även lite i 50...

Men funderar lite över hur många ombyten man behöver, om det räcker med kanske 5-7 st ? Plus det man får sen då..

Känns tråkigt att köpa på sig för mycket i 50 eftersom de verkar växa ur det så fort.



Gud va det snurrar i huve över allt man behöver å hur mycket å vad som verkligen är nödvändigt osv.! :P

2011-07-17 @ 18:43:21
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stackars lillplutt.

Har febern sjunkit iaf?



Kram på er

2011-07-17 @ 19:25:57
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: thyran

Förstår de!



Ja men de gör ju de om de krisar :)

Står inte på fören det är dags.

Jag har hela tiden tänkt att de hinner vi handla sen men nu börjar det kännas som man vill få någorlunda klart så man slipper stressa i slutet.



Ja vad ska vi sälja på loppisen, allt möjligt. :)

Det är jag, mamma, mormor och svärmor som ska sälja saker...

Jag har väl mestadels inredningssaker, så som porslin, kakfat, gardiner, ljuslyktor, dukar, klaffbord, överkast, lampor, spegel och lite kläder å skor m.m.



2011-07-17 @ 22:06:33
URL: http://thyran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0