En god smörgås

Jag tröttnar vääääldigt ofta på bröd, tycker att man har provat alla dessa 4957 olika sorterna men man tröttnar till slut iaf. Och sen den där trökiga osten eller skinkan som man slänger på i all hast.

Men idag har jag ätit en grymt god smörgås som jag har "lärt" mig av Ingela på Sthlms resorna.




 


   

Mågot av dessa bröd



På med Philadelphiaost



Ett salladsblad



Några skivor vitlökssalami


Avsluta med några ringar gul paprika.

Smörgåsen blir saftig och god och mycket roligare att äta ;P

Ettl litet tips från mig så där en lördag morgon ;D

Kommentarer
Postat av: Michelle

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-12 @ 17:26:58
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0