Dådimpen

Idag har jag varit på krigsstigen hela dan tycker jag. Jag var nära till tårar på Ica Maxi idag när Arvid inte vela som jag vela, tårarna kom när jag inte fick upp nycklar osv osv jag har kännt mig som en spottkombra helt enkelt =) meeen man kan inte vara på topp jämt!

Annars så har jag införskaffat mig Iphone 4 nu fast jag sa att jag absolut inte skulle ha en sådan för 15 måander sedan. " vad ska jag med en sån till? huvudsaken jag kan ringa och messa" - citerat av mig själv ;p Men man är ju inte sämre än så att man kan ändra sig ;p


Vi har varit och lekt på ljunvägen 15 idag på em med Thelma och Carro. Barnen har badat,lekt, hoppat studsmatta, ätit melon osv =) Trevligt var det iaf!

Sen så har Mamma varit här och mumsat tacos. Gott gott.
Det blir soffläge resten av kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0