Räkningar

Ja, högen med räkningar är nu betald. Tänk om kan kunde få en räkningsfri månad nån gång...drömma kan man ju ;)


Och OTH avsnittet igår var ju bra som vanligt, inget speciellt hände men ändå. Jag blir så sprallig när jag ser den serien, jag gråter, skrattar, blir förbannad osv. Det känns som om man är "en av dom" när man blir så inne i serien, att det är ens vänner =)
Nog om det!

I morgon slutar jag kl 14 för en gångs skull. Det blir att hämta upp Arvid på dagis och bege oss till Sandviken. Arvid ska få vara hos Farmor & Örjan en stund så jag kan uträtta lite ärenden, handla och försöka hjälpa Mamma & Pappa lite. Vi får se om det hinns med.
Annars blir det flytt hela lördagen för oss.


Måste bar säga att jag älskar Bruno Mars röst. Talking to the moon gillar jag starkt. Gillar också texten till Just the way you are också men den börjar bli liiite tjatig.

Kommentarer
Postat av: Sophy

Håller helt med dig om OTH! Såå bra!

2011-01-28 @ 07:00:44
URL: http://sophy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0