Julen är borta.

Ja jag har städat bort julen, eller granen står kvar nere utan pyntet och adventsstaken i köket och stjärnorna i vardagsrummet står kvar. Jag vela inte böka upp med allting på vinden igårkväll när Arvid sov. Ska försöka ställa undan det ikväll efter jobbet.

Arvid ska sova hos Mormor & Morfar inatt. Vi trodde att Peter var ledig i morgon men så var det tydligen inte och jag jobbar och dagis är stängt. Så det får bli en vända till dom, han ska ju sova där på lördag också när vi ska Bowla och käka på Mulligans.



Kommentarer
Postat av: MLI

Gaah, jag måste också riva ner julgrejjerna nu i helgen. Har iaf inte en massa gardiner och dukar, så det borde gå fort :)

2011-01-05 @ 11:07:53
URL: http://nordstrandlindgren.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0