Natthelg

Ja jag har 3 nätter framför mig nu, sen ledig en dag sen 2 nätter igen. Det jobbiga är att jag känner att jag inte är helt hundra, nånting är på gång i kroppen, det småhostas, lite snorigt ibland och det känns som om hvudet ska sprängas när som hellst. Jag har knaprat alvedon i flera dar men det släpper inte riktigt i huvudet. Och varje gång jag hostar bultar det ännu mera uppe i skallen...aja det är bara att bita ihop och hoppas att går över.



Annars igår kväll hade vi det jättetrevligt här hemma. Vi åt och surra, åt och surra. Efter 23 nångång pallra sig tjejerna hemmåt och jag begav mig upp till sängen. Jag sov, sov och sov lite till. Sen låg jag och drog mig i 1½ timme extra, så 11.30 klev jag upp =P ´

Hoppade då in i duschen vilket som jag märkte att var nästa helt i onödan när jag lära skotta ut bilen för att kunna hämta Arvid. Som tur var så kom Thomas men sin fyrhjuling och hjälpte mig, tack och bock för det.

Dagen har vi spenderat hemma annars. Pizza fick det bli ikväll och nu sover lillprinsen och jag laddar för att bege mig till jobbet om en stund.


Ett stort grattis till min käre bror som fått fast tjänst på Sandvik idag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0