Jobba igen

Ja i morgon börjar jag jobba igen. Och det känns både okej och inte okej. Men jag tror det kommer gå bra. Jag jobbar med så många goa vänner som kommer att stötta mig om det blir tufft.

jag jobbar fm tis & ons sen ledig torsdag och sen har jag 3 nätter. Så jag tror det kommer gå bra ändå.


Nu ska jag lämna Arvid på dagis. Nu har han inte varit där på en hel vecka och jag tror han längtar att få leka med alla barnen. Peter har ju jobbat natt och jag tror inte Arvid skulle tycka det var så roligt om han skulle stanna med mig Mamma och Micke när Sara kommer hem och vi ska planera Pappas begravning. Då har han det bättre på dagis under den tiden.

Nu ska det kläs på och ut i isbilen.

Kommentarer
Postat av: william

hoppas att det kommer gå bra:D

2011-02-07 @ 09:02:35
URL: http://cookieboy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0