Bästa Mamma

Igår klickade jag hem en hel del i från Ellos.
I en kort ögonblick nämnde jag för Mamma här om dagen att jag lära införskaffa mig lite nya vardagskläder. Och hon sa att jag skulle titta ut om det var något jag vela ha i från Ellos då hon har konto där och haft det i över 30 år =) Sagt och gjort skrev jag ner en hel del på ett papper för att sedan plocka ut det jag vela ha mest.
Men Mamma tyckte jag skulle beställa alltihopa, så 15 plagg blev det.
Så nu väntar jag med spänning på leveransen.
Tack älskade Mamma för det.


Jag har även beställt en svart/vit förstoring av bilden på Pappa som jag la ut här om dagen.
Så den fina bilden ska få sin plats i en fin ram och får nog sitta på en vägg i vardagsrummet.
Beställde även en kopia åt Mamma som jag tänkte överraska henne med.
Om hon inte hinner läsa det här först ;)


Ikväll blir det en massa mys i soffan med min älskade Peter som ställer upp till 110% för både mig, Mamma och Micke.
God mat och massa ljus ska det bli.

Å så ska ni veta att det är bara att ringa om ni vill det, jag tycker bara om när folk hör av sig. Och kom gärna ut och hälsa på, jag älskar att ha en massa goa människor runt omkring mig.
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken mamma du har :)Tänker på er hela tiden. Är du hemma på söndag em? Kram

2011-02-04 @ 20:45:30
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0