Tillbaka.

Nu har det varit dött här ett par dagar, ha tappat gnistan lite men nu kanske den är tillbaka.
Som ni ser så har Sara piffat till min tråkiga blogg lite, tack snälla för det.

Arvid är mer än nöjd över sina presenter, tack snälla alla för dom. Han fick bla doktorsset, en synt med mikrofon, Blixten filt, Blixten bäddset, Blixten målerigrejer, en stor fin Blixten tavla, bilar, bilar bilar, en fleecetröja från Buffis, memory, skidor, filmer osv. Behöver jag säga att han gillar Blixten och co ? =P
Arvids feber är borta men snuvan sitter i och hostan blir bara värre och värre.

Själv är jag också förkyld och småhostar och det river i halsen =(
Ingen bebis är på g heller, vill ha den lilla hos mig nu, hellst igår =)Men snart så, innan denna månad är slut har vi vår lilla parvel här iaf.

I onsdags var jag på Tjejmiddag också, denna gång hos Therese som fick temat Amerikanskt. Hon bjöd på hemmagjorda hamburgare med diverse tillbehör, och Cheescake till efterätt, supergott!
Och alltid lika trevligt och träffa tjejerna, fast denna gång var vi inte alla.


Igår intog vi årets första Julbord också med Peter´s jobb. I år var det på Oden och det var inge bra alls. Vi har varit på Qvarnen i Högbo förut om åren och det är det bästa jag varit på hitills iaf, och då finns det säkert andra ställen som är ännu bättre. Arvid sov hos Mamma inatt och är hemma igen och vi blir inne och myser hela dan och hoppas att hostan ska ge med sig över helgen.

Kycklingfajitas står på menyn ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0