Pappa <3

Vi sitter och tittar på Skrållan för tillfället och Arvid börjar prata om sin Morfar när han ser Skrållans Morfar

- Mamma, min Morfar är i himlen, kommer han hem snart Mamma?!
- Näe tyvärr älskade unge så kommer inte Morfar tillbaka. Morfar lever inte mer, och när man inte gör det längre så kommer man till himlen.
- Död som flugorna Mamma? ( på sommarn gillar Arvid och jaga flugorna med flugsmällan och när man slår dom så dör dom har vi sagt)

Undrar vad han tänker och hur mycket han förstår egentligen?! Och vad kommer han ihåg av sin Morfar?! På ett sett är jag glad att han ändå var så pass liten, skulle nån försvinna ur hans liv nu skulle vara mycket svårare tror jag.

Det känns iaf jobbigt att tala om för honom att Morfar aldrig kommer hem mer. Han tycker nog som mig att han har varit borta alldeles för länge och det är dags att komma hem igen....

Älskar och saknar dig Pappa så det gör ont! <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Stor kram till er!! <3

2011-12-10 @ 11:23:51
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskade lilla arrebarre! Åh vad jag vill krama dig så mycket när jag läser om morfar. Jag hoppas vi hinner ses om vi kommer dagen innan jul men kanske blir tajt. Saknar er! <3

2011-12-10 @ 19:46:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0