Julklappsjakt.

Tog mig i kragen efter jag lämnat Arvid på dagis och åkte för att införskaffa lite Julklappar. Det blir bara till barnen och det finns bara ett barn än så länge, för Arvids lillasyster/lillebror trivs otroligt bra i Mammas mage. Sen lottar vi vem som ska köpa till vem och så får ju självklart Mormorn & Farmorn nån extra klapp. Jag och Peter köper inte åt varandra då vi förhoppningsvis får en alldeles underbar julklapp ändå innan jul. Sen så lägger vi pengarna på sånt som behövs istället.

Hut som så fick jag med mig lite små saker, mkt Blixten saker men det gillar han starkt. Paraply, badhanduk, sparbössa. En liten Electrolux dammsugare, för Arvid vill alltid dammsuga när vi tar fram våran. Första Toy Story filmen och en Rallycrashfilm. En elgitarr med mikronfonstativ till. Och så ett set med pärlplattor och stora pärlor, får se om han är nå intresserad av det. Det finns 2 saker till jag funderar på om jag ska beställa. Sen kan man små komplettera med lite kläder.

Tog en fika med Therese efteråt också. Sen jag kom hem har jag inte gjort mkt, ryggen vill inte vara på min sida. Så nu halvligger vi i sängen och tittar på Madicken enligt en nybadad Arvids önskemål, vi har det mysigt här säger han ;) Gohjärtat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0