Härliga Fredag!

Härligt med fredag. Dock mindre härligt med vädret som inte kan bestämma sig för om det ska regna eller snöa, antingen eller tycker jag för annars blir det bara en massa slask.
Helst vill jag att det blir några minusgrder och snö, jag vill ha en "torr vinter" med ca ½ meter snö, sen räcker det. Inte en massa snö som förra året.


Dagens har spenderats hemma vilandes, hämtade Arvid för en timme sen och har handlat lite.

Ikväll blri det kasslergratäng och glutta på Idolfinalen, egentligen är det dags för en tjej och vinna men jag tål inte Amanda , man hör inte vad hon sjunger och verkar så tantig och seg på nå vänster, tur jag är perfekt (som Mamma brukar säga =P) Så hejja Robin!!

Helgen då?! Jadu jag vill inget hellre än att föda barn så jag hoppas väl på nått sånt, annars blir det väl lugnt. Peter har beställt bebisen till i morgon den 10/12 för han vill slippa den kommnde nattveckan =P
Peter´s Mamma ska vara barnvakt åt Ammie & Alva så det kan hända att det blir lite lek där i morgon.
Den som lever får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0