God fortsättning!!

God fortsättning på er!

Vi hade en super fin julafton igår och Arvid badade i julklappar. Hjalmar fick ett par stycken han också.

Arvid var duktig och gav sina nappar till Jultomten. Han blev väldigt ledsen när han skulle sova men efter jag förklarat med mina vita lögner så la han sig och sov. Vid 4 tiden inatt kom han in och frågade efter nappen och jag förklarade för honom igen och han köpte det gick och la sig igen. Sen dess har han inte sagt ett ljud om nappen, inte ens när han skulle sova så vi håller tummarna på att det håller i sig.

Dagen har vi spenderat hos Mamma med att mumsat mat och fika.

Här är en bild på mina prinsar. Arvid brukar inte villa hålla i Hjalmar så det är inte lätt och få nå kort på dom men Tesa lyckades. Ni får ha överseende med den lortiga storebrodern ;P

Kommentarer
Postat av: sara

vilken duktig kille! vi tyckte de va lite för tidigt med o sluta med nappen nu, men nästa år är han ju 3,5 så då hoppas jag att han har slutat redan! :) får försöka avvänja i sommar :)



så söt syskonen är tillsammans och snyggt mobilskal! så tråkigt du åkte på en uvi så snabbt.. hoppas pillerna hjälper och att det inte blir nå värre av de! är allt bra med er annars?

2011-12-25 @ 21:58:34
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0