Arvid!

Igår vaknade Arvid 7.30?!? Det är vääääldigt ovanligt. Jag hann till och med gå upp före honom. Men i morse var det 5 som gällde. Men han hade sagt själv att han ville sova på dagis så han sov över en timme så jag lyckades hålla honom vaken till en 19.30 iaf så vi får se hur länge han sover i morgon. Annars är han duktig och somna om kvällarna och det är väl mest för att han är slut som människa när man kliver upp 5-6 leker hela dan och inte sover :) och oftare och oftare så lägget han sig själv eller att vi stoppar om honom och går ut. Men ibland ska man ligga bredvid.

Och han har så roliga kommentarer ibland och tokar sig.

Igår låtsassov han i bilen på väg hem från dagis så när jag skulle ta ut han så öppnade han ögonen och sa " God Morgon älskling"
Och han har en jäkla procedur när man ska åka ifrån honom typ när man lämnar på dagis osv. Han ska kramas på båda sidorna, pussa på munnen, i pannan och ibland på huvudet och så gnussa näsorna ;)
Och på morgonen när vi kliver upp så är ju jag väldigt stel och har ont i ryggen så det tar en stund innan jag kmt igång i kroppen så jag vankar/haltar en del så i morse härmade Arvid min gångstil och sa "titta jag går som Mamma" ;)

Listan kan göras lång med alla tokigheter han har för sig, sen har han ju sina sidor då man har lust och sälja han ;) men det finns inga pengar i världen som kan mätas med våran fina kille.<3

Ibland ser det ut så här på morgonen också när Arvid tycker det är ensamt i sin säng :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahah va rolig han är lillgubben :)

2011-12-08 @ 09:24:07
URL: http://thessangruvman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0