Inga måsten!

Det är så skönt och inte känna en massa måsten utan man tar dagen som den kommer.

Arvid vaknade vid 7 och sen dess har jag inte suttit still men än nu i stort sätt. Det har plockats en massa med tvätt, plockat undan, tvättat 2 maskiner och hängt det, grejat och donat. Igår medans vi var på kalas så hann Peter med att sätt dit panel på en vägg i datarummet, som nu bara ska spacklas och målas. Han satt även dit elementskyddet i Arvid´s rum, och jag fick upp en gardin där igår. Så nu är det bara småfix kvar i Arvid´s rum så ska jag lägga ut en bild, vill ha allt klart innan jag gör det =)

Arvid och jag har hunnit plockat 5 liter körsbär här på fm, så här ska det kokas saft.
Nu fick vi besök av Farmorn & Örjan.

Kommentarer
Postat av: thyran

Ja men visst är de fina =) Du får passa på och tävla du också!!

2011-08-08 @ 12:36:30
URL: http://thyran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0