Hemma igen!

Ja nu är vi hemma på Prärien igen. Det känns både skönt och inte =)
Vi har haft det kanon och vädret har varit på topp hela tiden. Arvid har sett djur, åkt karuseller, lekt och busat i lekställningar osv, och hans favorit var nog Tåget på Skara Sommarland.

Jag bjuder på lite bilder en annan gång.


Jag har också kännt
bebisen sparkat riktigt nu på semestern. Jag har tyckt det varit konstigt att jag inte kännt tidigare, men så pratade jag nyss med Barnmorskan för att boka tid och få Moderskapsintyg hemmskickat och då sa hon att moderkakan ligger i framvägg och det kan vara svårt och känna fosterrörelser utan ens att jag nämt nått om det.



På söndag blir det kalas x2, Thelma fyller 2 och Devin blir 4 på Måndag. Men på Devins kalas är det bara barn som gäller så det får bli ett besök i morgon också för jag vill ju också fira honom =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0