Hemma igen!

Jag är åter på plats hemma.
Vilket känns både skönt och längtan tillbaka till inga måsten.
Fast det var underbart och komma hem igår och se min finaste kille bli så himla glad över att jag var hemma igen. Och Mamma hade ju självklart paket med sig vilket gjorde min hemkomst ännu mer välkommande =D


Vi har iaf haft en kanonhelg med shopping, god mat, slappande, drickande för dom andra osv.
Jag shoppade mest smink åt mig själv, jag är jättedålig på att använda smink och köper nästa aldrig nytt men nu var det dags att ändra på det, så jag brände ett par lappar inne på Make Up Store och Kicks.
Till min fina son blev det en massa vardagskläder och en snygg mössa i från Geggamojja.
Min älskade sambo fick nya parfymen från Hugo Boss och en t-shirt.


Nu är räkningarna betald också och det blev några korvören kvar denna gång med.
Sicken tur...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0