Gå och lägg dig!

Varför gör jag samma sak varje kväll, sitter uppe i den här tiden?!?!
Jag ska sova för länge sen men vad jag vet så är jag fortfarande vaken.

Packningen är inte klar, har dock lagt fram allt i klädväg och hygienartiklar osv så det får packas ner i morgon efter jobbet. Det är skor som ska väljas också, det kan ta tid ;)


Har även snattrat allt för många minuter med Therese i telefon också, samtalet skulle avslutas väldigt många gånger men ändå fortsätter det att surras om ingenting vettigt.



Jag har bröjat domna bort i mitt vänstra ben, låret/överbenet. Har hänt ett 10 tal gånger nu, dom första gångerna blev det när jag stod still men idag har det hållit på fram och tillbaka hela dan på jobbet. Lite obehaglig känsla faktist.

Dags och sluta surra och hoppa in i duschen kanske....

I morgon blir det avgång mot Stockholm, är åter på söndag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0