9B

Idag ska Arvid åka till sin Farmor.
Hon ville ha honom en natt eller två. Så jag ska snart göra oss klara för avfärd.

Kl 12 ska jag möta upp 5 fina tjejer på Krysset för lite lunch. Dessa 5 tjejer kommer ifrån våran gamla B-klass, Stensätra klassen =) Vart vi mumsar nånstans återstår att se.


Kvällen kommer att avslutas med Bilbingo i Forsbacka iaf, med vem eller vilka återstår också att se.
Där i mellan ska jag på jakt efter lite grejer.

Nu dags att ta av sig turbanen och göra sig klar.

Kommentarer
Postat av: thyran

Såna tabletter skulle jag ha haft i går kväll, uschaa för halsbränna! Men tack för tipset, får ta och köpa hem såna.



Jobbar som kundansvarig för Telias företagskunder på Vendator.

Ha de så bra du med!:)

2011-08-12 @ 09:40:16
URL: http://thyran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0