Torsdagkväll

Sorry om jag tjatar om Arvid men det händer inte så mycket annat än att spendera dagarna/nätterna med honom.

Han har inte ätit på 3 dagar nu, och han hostar så han får kväljningar, och ibland kommer det upp. Han vaknar ca 2 ggr i halvtimmen och gråter och hostar så jag får trösta honom. Tempen visade 39,5 nu ikväll innan läggning. Han verkar inte ha så ont i öronen, mest i halsen, fast vad vet man.

Jag känner mig såååå hjälplös.
Jag hoppas hoppas hoppas att han är bättre i morgon.

Inte blev det att jag tog mig ut och iväg nånstans idag heller.


Jag sitter för tillfället i soffan och tittar på Criminal Minds och ska snart titta på Big Brother innan jag beger mig till sängen och hoppas på att både jag och Arvid får ett par timmars sömn.


Kommentarer
Postat av: Sara

men stackarn:( hoppas ni får sova innatt o att han är bättre imorgon! så jobbi gt när de är sjuka o inte kan berätta vad som är fel :(

2011-04-07 @ 23:06:46
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0