Torsdag

Har nu jobbat 3 dagar och idag är jag ledig. Igår var det även dags för den månadsföljande middag.
Vi var bara 5 av oss tjejer denna gång då 3 st jobba. Värdinna var Cicki och hon hade Grekiskt som tema. Hon bjöd på 3 rätters. Först doppa  vi medlehavsbröd i massor av Tzatziki, hur gott som hellst. Till varmrätt åt vi supergod paj med bla kyckling,spenat, fetaost, oliver, zuccini osv och så sallad till det, också väldigt gott. Efterrätten bestod av goda frukter med youghurt. Gott gott det med. Tack Cicki för en trevlig kväll och tack även dom medverkande vännerna.


Idag har vi både varit inne och ute, solen försvann ju efter lunch tråkigt nog. Men vi har varit över till grannarna och lekt och så tiggde jag åt mig en kopp kaffe.


I morgon går jag på första natten av 2 denna helg. Men först skulle vi styra upp nå lunch/fika fast jag är ju sugen på att titta på Bröllopet i England också =P Så vi får se hur det blir.


Och så har jag vunnit ringen på  gammeljobbet också, 3400:- tackar!!!
Fast det är ju bara ett sparande åt sig själv för man vinner ju inge extra pengar men ändå ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0