Sveriges Mästerkock

Dagen har rullat på och snart är den över.
Nu för tiden vill jag bara att dagarna ska gå fort så det blir riktigt vår och sommar.


Arvid har piggnat på sig mellan varven idag. Nån tugga på en banan, nån tugga på en macka, nån tugga på ett ägg, 2 skedar youghurt och pyttelite mat, och 1 tugga glass och 2 godisar är väl ungefär vad han har ätit idag. Men huvudsaken han dricker och det har han gjort bra mycket efter vi kommit hem från doktorn.
Jag hoppas att han är piggare i morgon och att febern går ner.

Lena & Örjan har varit ut en sväng också, dom kom med bananer och glass åt Arvid.

Ikväll är det "Sveriges Mästerkock", hejja Åke!...Haha, näe jag vet inte riktigt vem jag håller på.
Louise kommer kanske vinna men det har ju "dalat" lite för henne med.

Hur som så ska jag dreggla framför tvn vad dom än gör för något.

Hungrig?
Jo men visst.

Kommentarer
Postat av: Sara

ja verkligen.. på daigs igår sa dom att tidena vi går mot så är ju galonkläder de absolut bästa :P men de är inte lätt när de finns så mkt att välja på :)

2011-04-07 @ 10:12:37
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0