Storm

I morse trodde jag att Arvid hade blivit mycket bättre, men det har blivit sämre med dagen. Han är ju piggare än igår men i morse hade han bara 37, 8 och nu har han 39, 4 igen. Han är alldels röd under ögonen och dom och näsan rinner och hostan är förjävlig. Så jag vet inte alls ja om vi ska ta och hämta ut peniclin eller hur vi ska göra?!?! Om han kunde tala om riktigt att det är öronen han har ont i.......


När Peter vaknat tror jag att jag måste ut och lufta mig lite.
Sen något annat än  allt inanför dessa väggar.
Om jag inte blåser bort i dessa orkanvindar.




Kommentarer
Postat av: Sara

ja vi frågade på stadium för de fannns röda fodrade framme, fast i nån större storlek, men då hämta han o då va de bara ofodrade dom hade i svart o blått.. o röda fråga jag inte ens om i mindre storlek. o på hemsidan kan jag inte heller hitta de fodrade :(

2011-04-07 @ 21:42:21
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0