Påskledig

Annars hade varit lite dåligt med inlägg ett par dagar. Men i måndags jobbade jag från 13-21.30 och igår började jag 7 och var inte hemma igen förns 18.30 efter jobb och nattmöte. Men idag blev det en kortdag och nu är jag ledig tills på måndag kl 13, helt otroligt att jag blev ledig nästan hela påsken.

I morgon är dagen nog fullspäckad, det har ramlat in mer och mer saker att göra, och sånt gillas. Fast jag borde ta tag i hemmet som är en ända stor soptipp känns det som, det är ingen ordning på nånting och det behöver verkligen städas rejält. Meeen det blir inget med det i morgon utan jag skjuter på det....;P

Dagen börjar med ett "hemligt möte" på fm =) Näe men jag vill inte avslöja för mycket för jag vet inte hur det kommer att gå. Jag säger mer sen. Arvid får vara med Mormor under tiden. Sen ska jag klämma in en lunch med Louise och så ska det fixas påskägg osv efter det. Sen mot em/kvällen ska vi hem till Therese & Devin med Fia & Junia och köpa hem mat och tjabbla så ungarna får leka, Arvid har pratat om Devin länge nu.

Långfredagen är oplanerad än så länge,
kanske lär ta tag i hemmet då.

På lördagen vaknas det påskmiddag hos Lena & Örjan med alla barn, respektive och barnbarnet, dvs gangsterkurt ;P


Mammas finaste kille <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0