Härliga Lördag

Idag så tyckte Arvid att 5 var en bra tid att kliva upp, jag totaltvägrade men vid 6 tiden gav jag upp. Jag tog med mig kudde och täcke och la mig på soffan och halvlura medans Arvid titta på Bompa.

Efter 10 lämnade jag av Arvid hos Farmor & Örjan som så gärna vela ha honom ett par timmar. Så jag och Therese for in till Owes där jag köpte mig en arombrännare då jag beställt "aromkaka" ifrån Partylite.





Vi var in på Ikea en vända, jag åt mat och Therese fika. En wokpanna fick följa med mig hem. Sen ballade min mage ur och vi for hemmåt till Stensätra för lite tjatter med familjen Gruvman, Fia och Junia. Sen när min mage gett med sig tog vi och hämta Arvid och åkte åter till Valbo och köpis denna gång =)

Köpte ett par dagisskor och ett par tofflor/sandaler till sommarn. Dom hade 100:- rabatt för medlemmar på DinSko om man köpte 2 par.

   



3 par T-shirts och en keps åt Arvid fick det också bli.



Den vita med monster på 49,50:-
Ljusblåa med gitarrer på 79,50:-
Den randiga 79,50:-
Kepsen 29,50:-

Allt från H&M


Provade även en ny maträtt ikväll, supergod.
Slänger upp recept sen, glömde dock att ta ett kort på maten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0