Fattig

Ja jag kommer bli fattig denna månad, först hemma med Arvid och nu hemma med mig själv. Tur man har en rik karl, eller hur var det..?!
Näe men vi överlever nog ändå.

Jag blev mer eller mindre hemskickad av mina jobbarkompisar och sjuksköterskan fram för allt. Så jag tog order från dom och bytte om och åkte hem. Sköterskan våran kollade i mina öron också och jag var väldigt röd i ena örat, så jag ska köra på med nässpray och alvedon. Och jag hoppas det går över. Det känns på bra i bihålorna också. Så nu tar jag och är hemma tors & fre så kanske jag blir frisk tills nästa vecka.

Peter är inte heller i riktigt form. Men Arvid har fått gott på dagis idag, men jag har hört rykten som säger att det går magsjuka på en avdelning, så jag håller tummar och tår att Arvid inte släper med sig dom bacillerna hem.


Nu soffläge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0