Trött trött

Börjar bli bra trött nu. Kom i säng på tok för sent igår. Jag höll på greja och dona och följde Valvakan så klockan var nog närmare 01 innan jag somna.


Cicki var ut på em och jag slängde åt henne lite babykläder som Arvid haft. Vi fikade lite, dock nå misslyckat bakverk jag haft i frysen. Lär ta och baka lite så det finns i frysen så man har fikabröd och bjuda på. Och sen så behövs det för jag fyller om nån vecka också, och då går det väl åt lite fikabröd. Men jag fyller ju bara 24 så det är väl inte så mycket att hurra för.

Idag kände jag för att ta tag i massa olika grejer men i slutändan blev det ingenting. Arvid var inte på sitt bästa humör mot kvällningen så då får man inte ett dugg gjort.

Jag har kommit underfull med att jag bara babblar, tänker, funderar, ska göra osv osv men det händer ABSOLUT INGENTING för mig. Så jag tror jag tar och talar om när jag gjort nått isället för allt jag ska göra =P

Nu sängen, imorgon jobb 7.30-16

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0