Söndag

Gårdagen bestod av städning igår efter jobbet. Vi mumsade sedan lite Tacos och glodde på tv som inte visade ett enda vettigt program. kl 22.15 låg vi sängen och sa god natt. Skönt ibland det å.

Och idag har jag ju haft sovmorgon, sov ända till 9.30 grymt skönt.

Nu ska jag skala en massa potatis och förbereda för maten. Mamma och Pappa kommer ut med Arvid till lunch och medans dom åker ut i skogen på svampjakt tänker jag göra Potatisgratäng och fläskifilé, fläskytterfilé, och kycklingfilé och bjuda på när dom kommer tillbaka.

Jag ska även jobba 16-21 så då är Mamma och Pappa kvar här med Arvid tills Peter kommer hem från jobbet.


I morgon går jag på min nya kombitjänst också. Men det är inte förns i slutet av v38 jag gör mina första nätter. Det ska bli intressant och se hur det kommer att gå och kännas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0