Solig Onsdag

Solen strålar för fullt och jag får ångest över mina grymt skitiga fönster.
 Måste ta tag i dom, nån dag =)

Det blev lite shopping igår. Visar bilder sen.
Vi stannade förbi hos våra vänner i Grycksbo på vägen hem så Arvid fick leka av sig med Elias och jag fick gossa på knubbollen Eddie som är så jäkla go.


Carolin & Thelma har nyss åkt hem efter att spenderat eftermiddagen här hemma med mig och Arvid.

Hade gärna åkt till Fia på våran tjejmånadsmiddag ikväll men maten skulle inte hinna bli klar i tid innan jag måste iväg jobba,så jag får helt enkelt skippa det.

Nu ska jag försöka få tag på Mamma och höra om hon vill komma och göra oss sällskap.
Och så lär jag hänga lite tvätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0