Lekparksbilder

Här kommer några bilder ifrån i förrgår när vi var till lekparken.











Jag är ju ingen fotograf så här vart det tokigt med solen =P



Och lika här =)


Idag har vi varit till banken och grajt med våra lån. Vårat räntetak går ut på den ena nästa vecka. Arvid fick vara hos Farmor & Örjan under tiden. Vi tog sedan en lunch på Sibylla och åkte in till Gävle för att köpa golv till Arvid´s rum.

Nu har vi målat, spacklat och snickrat lite grann i Arvid´s rum.
Det går sakta men säkert framåt.

Arvid har vi lämnat hos Mamma och Pappa, han ska sova där 2 nätter för jag har klantat till och lagt att jag ska jobba den här helgen fast Peter har 12-timmars. Tur vi har snälla föräldrar som ställer upp =)

Så det blir väl lite Fredagsmys med gubben.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du mössa på ungen redan??!

2010-09-03 @ 21:02:50
Postat av: Angelica

Det är klart man har mössa på barnen när det är minus på nätterna och bara någon plus grad på morgonen. Dom har dom ju inte hela dagen om solen skiner och tempen stiger. Men det är ju kallt då ska mössan vara på!

2010-09-04 @ 09:36:24
Postat av: Anonym

på bilderna skiner solen och det är knappast på morgonen. va ska han då ha när de väl blir kallt ute?

2010-09-04 @ 10:49:54
Postat av: Fia

Det var på kvällen efter kl 18 och jag tyckte det var rätt blåsigt och kyligt så jag satte på han en tunn mössa. Är det något att haka upp sig på?!

När det blir kallare så får han självklart en tjockare mössa, det säger väl sig självt!



Lägg din energi på nå annat. Det är mitt barn och jag sätter väl på han en mössa när jag vill. Och stå för vem du är.

2010-09-04 @ 12:32:46
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Carro

Thelma får då oxå ha mössa nu, det är ju för Guds skull kallt och som du skrev Fia, blåsigt. Det vore ju idiotiskt att inte ha något på huvudet på barnen nu. Dom har ju så lätt för att få öroninflamation bl.a. Kram

2010-09-05 @ 22:31:59
URL: http://Carolinolsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0