Köket före, under och efter rust!

Carro hade lagt upp bilder på sitt hus, före och efterbilder. Och då kom ju jag att tänka på detta hus.
Och jag har inte lagt upp nå bilder vad jag vet på hur det såg ut förut. Men det är bara för att mina efterbilder är inte klara då jag aldrig blir klar och nöjd =)

Men köket har varit klart sen -07 och om jag fick bestämma hade jag gjort helt annorlunda idag, men då skulle Peter strypa mig =) Så här kommer någon bild på köket, fast bara halva. Där vårt fula köksbord står som ska ut innom en snar framtid har jag inte knäppt något, för det är tammetusan inget att se heller =)

Före










'

Under















Efter

















Det var köket det. Ska väl ta och knäppa på resterande rum av huset också men det får bli en annan gång.
Nu lär jag nog sova om jag ska orka kliva upp 5.45

Kommentarer
Postat av: Carro

Men hallå ni har ju oxå sååå fint :) ganska stor skillnad på före och efter hos er:) hihi.... Kramkram

2010-09-22 @ 12:55:45
URL: http://Carolinolsson.blogspot.com
Postat av: Evelina

Men vilket skillnad på före och efter bilder !! . Ni har ju super fint kök Sofia :)

2010-09-22 @ 16:45:20
URL: http://mizzeveliina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0