En helt vanlig onsdag

Idag slutade jag redan kl 14, kors i taket. Hämtade Arvid på dagis och sen var vi varit hemma och lekt, tittat på Rorri, varit ute, lagat mat (Arvid agerade kock=P) Arvid har hjälpt mig och tvättat också.

Nu sitter han i soffan och tittar på Rorri igen. Ska föröska hinna med att natta och duscha innan kvällens Idol börjar hade jag tänkt.
 

Är väldigt glad för min brors skull också som fick ett samtal från Sandvik där han jobbade i sommras och han skulle få komma tillbaka och jobba 5-skift i 3 månader. Jag håller alla tummar och tår att det blir ännu längre.

Jobb väntar även i morgon.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hur jobbar du imon?

2010-09-08 @ 19:52:40
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0