Tajkon dag

Tog mig en sovmorgon i morse och skynda mig sedan in i duschen och gjorde mig klar för att hämta Arvid och sedan resterande gäng som skulle med till Grycksbo, gänget bestod av Therese, Devin och Fia. Men vi kom inte så långt, min mage ballade totalt ur och jag fick ställa in hela resan.

Har haft ont i magen och varit konstig och uppblåst hela dan, är inte riktigt hundra än. Så jag fick snällt skjutsa hem tjejerna igen och åka hem till Mamma & Pappa och kurera mig.

Mot kvällningen här har jag lyckats fått i mig Tacos iaf.


Nu tänkte jag att jag skulle ta och lägga mig och försöka få lite sömn.
I morgon väntar ett nytt kalas om jag mår som jag ska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0