Måndag och ny vecka

Igår fm kom Therese, Robin, Devin och Fia ut för att fika gott. Jag fick blommor, ckoklad, hem och inredningstidning, Åre Vaniljtryffelvitchokladpraliner, en täckning och en leksaksbil, från Devins egna presenthörna =)

Efter dom farit åkte vi till Valbo för att hämta kökssoffan. Så denna ljuvliga soffa står nu i vår källare och väntar på att ska få lite färg på sig. Men idag har jag em så jag hinner inte börja idag, men förhoppningsvis i morgon.
Sen så ska ju det på ett annat tyg på dynan också. Sen lär kuddar inhandlas. 2 kuddfodral har jag redan men det ska vara flera så det blir riktigt mysigt =)





Sen så var vi ju på middags hos Peter´s Farbror ( inte morbor som jag skrivit förut och jag har fått påpekat=P) och hans Mia och barnen och så var Peter´s pappa med. Jättegod mat och vi blev kvar i ett par timmar, Mia och jag skulle nog kunna sitta och snattra i timmar efter timmar. Vi var iaf hemma efter 20.

Idag så är det ju som sagt em-jobb som väntar. Så det blir det vanliga här hemma, plocka, tvätta, laga matlåda, leka, lämna på dagis. Kanske att man hinner beta av ett avsnitt OTH under lunchen innan kosan styr ut på landet.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0