Lust

Jag har god lust och skriva av mig en jävla massa som jag går och grubblar över dag ut och dag in. Men det är nog lika bra och tiga.


Man ska iaf acceptera andras val och....
...så ska man vara snäll =)


Hur som hellst så har jag jobbat som vanligt, Arvid är hängig, snorig som tusan och hostar. Så han vart hemma idag, Farmor var snäll och var här i skiftbytet mellan mig och Peter. I morgon får Peter börja en timme senare så hinner jag hem.


Annars så ska jag väl inte göra så mkt i veckan, blir kanske något mer i bakväg. Det blir väl att knåpa ihop en tårta på fredag, utifall nån männska dyker upp på lördag....!

Nu lite OTH innan DH

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi har ju fått lämna in datafanskapet och våran stationära dator, som jag sitter vid nu för första gången på ca 2 år är inte den roligaste :P hehe. Men jag ska skriva och ladda upp bilder såfort vi får tillbaka den, kaanske tom att jag laddar upp något från denhär innan, de är ju skittråkigt att inte "kunna" blogga :P



Annars är de bra med oss :) hur är det med er? Va fina kläder Arvid har fått :) Är ute efter en jacka till W jag med, vet inte vad för jacka än bara :P hehe.



ha de toppen! :) Kram

2010-10-05 @ 21:12:05
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: En trogen läsare!

Skriv allt det där du går och tänker på så blir bloggen lite roligare också =)

2010-10-05 @ 21:53:43
Postat av: Fia

En trogen läsare!



Ja jag vet men jag är lite för feg och konflikträdd av mig, jag får kanske bara skaka av mig allt som gnor i huvve på mig =)

2010-10-05 @ 22:07:34
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: En trogen läsare!

Okej!

Jag som hade hoppats på lite dispyt =)

2010-10-05 @ 22:29:11
Postat av: MLI

Så sant, så sant! :)

2010-10-06 @ 08:24:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0