Kalashelg

Igår tog vi oss en vända till Valbo för att införskaffa oss lite grejer, hör och höpna så det blev det inget handlat till mig själv =)
Peter fick med sig 2 par Jeans iaf och Arvid fick ett par vinterkängor, det fick bli Viking Gortex i år igen. Sen fick vi med ett par handskar åt honom också.
Sen så är det ju 2 kalas i helgen.
Eddie fyller 1 år nu i morgon lördag och grannens Elias fyller 1 år på söndag. Så presenter åt dom två inhandlades. Och så ska jag hälsa på lila Tove idag och då fick det bli ett paket även till henne.


Fredag idag och idag ska Arvid sova hos sin Farmor & Örjan. Vi ska inte göra nått speciellt utan dom har längtat efter honom och vela ha honom en natt. Jag ska väl åka in och lämna honom om ett tag.

Nu tänkte jag att jag skulle ta tag i sovrummet med all rentvätt som ska vikas och läggas in i skåp osv. Lär bädda rent i sängen och städa också.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0