Presenter/Julklappar

Igår så tog vi oss en tur runt för att införskaffa oss både det ena och det andra. Vi börja med Intersport där ett par vinterkängor ( som jag inte vet om jag ska behålla eller inte än) 2 mössor åt Arvid, en mössa och ett par vantar åt mig fick följa med hem. Jag och familjen tog oss en lunch på Selmas också.


På em fick Arvid vara hos Mormor & Morfar medan vi åkte in till Valbo för att handla lite presenter & julklappar.  Det blev ett kök, en bob och nån bilbane/garage/parkeringsgrej och lite smått och gott.



En sådan fast en vit.


Sen så blev det lite annat smått och gott också.
Vi tänkte hinna med och kolla på en soffa också men tiden sprang iväg så vi tar nog och kollar efter en sådan idag.

Kommentarer
Postat av: Sara

åh är de där en bob? vart finns den? :P

2010-11-25 @ 21:53:23
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0