Torsdag Morgon.

6.30 tyckte Arvid att det var dags att kliva upp. Han är ju inte den som ligger och drar sig utan på 2 sek ska man kliva upp. Det är Bompa, Rorri och billekning som rullar på schemat här hemma. Försöker att orka med att leka hela tiden men jag är seg, jag har ingen energi i kroppen alls. Arvid har nyss fått i sig lite frukost också men själv orkar jag inte äta. Jag är både hungrig och inte.

Jag ska in till Sandviken en sväng och lämna ett prov senare när Peter lämnar Arvid på dagis. Arvid har varit på dagis 1 dag sen vi kom hem från Egypten. Och han gillar ju och vara på dagis. Där får han ju leka med kompisar och vara ute och leka som inte jag är så villig till nu.

Mot sen em/kvällningen skulle brudarna med utklädda barn träffas på stan men jag har som sagt dåligt med energi och har ont så jag tror inte jag blir med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0