Måndag Måndag

Underbart väder idag med, men jag har ju jobbat bort hela dan i stort sätt, lika så i morgon.
Men det står inte på förns semestern är här och då hoppas jag på kanonväder varje dag i 6 veckor =)

Idag hade jag velat cykla och hämta Arvid men vi har ju inte införskaffat oss nån cykelsits ännu. Måste ta och köpa en sådan så fort som möjligt. Tänkte ta en promenad istället men vagnen ligger alltid i en av bilarna och självklart i den bilen Peter har till jobbet.
Så det blidde bilen.

Sen vi kommit hem har det varit det gamla vanliga, laga mat, äta, leka, bada, tvätta, plocka, dammsuga, nattning, lite tv, bloggläsning, facebookat osv haha =) Kul liv =)

Till helgen blir det lite annorlunda iaf, ett besök på Furuvik med halva släkten väntar på Lördag.

Nu fortsätta plocka och hänga tvätt.

Kommentarer
Postat av: blondstar

ja de är nog olika på barn de där :P men jag vill ha honom mot mig så länge jag kan, tills han börjar protestera ;D

2010-05-18 @ 20:45:14
URL: http://blondstar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0