Ledig,jobb,ledig!

Igår kom Carro & Thelma ut och hälsade på. Kom på när jag pratat med Carro att jag inte hade nå fika bröd, så jag slängde ihop en dubbel sats med Kladdkakemuffins.
Jag hatar när man får oväntat besök och inte ha nå fikabröd i frysen.
Lär ta ochg baka lite mera så man har men risken är ju väääldigt stor att jag är där och nallar när jag bli sugen på nått och det är INTE bra.







Goaste Thelma



Arvid vela skjutsa Thelma på sin bil hela tiden men han åker fast för fortkörning på den där =P



Dags för ett frisörbesök igen nu snart.


Ida har jag jobbat till 21. Kom hem sa hej till Peter ungefär så var det dags för honom att bege sig för ett nattskift på Sandvik.

I morgon är jag ledig igen.
Det blir ett besök på Öppna på fm med Therese & Devin.

Nu väntar sängen. Natti!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0