I´m back

Drar helgen lite snabbt.

Fredagen var vi hemma tills Peter sovit klart då åkte vi in till Gävle en vända. Sen köpte vi med oss pizza och käka hos Ove & Marie med barn.

Lördagen åkte jag till jobbet till 7.30 och var hemma 21.30 igen. Hade delad tur och det för drygt att åka ända hem för ett par timmar emellan. Så jag hade tagit med mig alla våra sängkläder och mangla och strök dom innan jag började igen =)

Söndagen jobbade jag igen och sen på em kom Mamma & Pappa och hälsade på, dom tog även Arvid med sig hem ifrån sin Farmor, han sov där mellan lör-sön. Sen plockades och donades och jag städade i sovrummet och vädrades och bytte till rena manglade sängkläder och kröp sedan ner nyduschad.
Det är bland det härligaste som finns. =)

Dagen har också spendeats på jobbet sen hem var jag hem till Tesa på Party Lite visning.
 Åhh vilka dofter det finns på ljus. Alla ljus är gjorda av vax. Och dom har lång brinntid. Dom är ju lite dyrare då men det är det värt. Dom hade mkt ljusstakar och så men inget som föll mig i smaken + att dom var dyra. Tesas dotter Emelie ska börja sälja också så jag har lovat att hon ska få ha visning hos mig. Så hör av er om ni är intresserade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0